Uitlenen van de geluidsinstallatie

De stichting beheert een geluidsinstallatie die door verenigingen of stichtingen die statutair gevestigd zijn in Kessel kan worden geleend. De installatie is zowel voor grote als kleine evenementen te gebruiken, zowel buiten als binnen. De afgelopen anderhalf jaar is de installatie al te horen geweest op ons eigen Land van Kessel Festival, bij diverse carnavalsaktiviteiten zoals het Kromme Golde Konkoer, Eg Kessels en de Boerebroelof, maar ook in Kessel-Eik bij het Artiestencafé en op het jubileumsfeest van St. Hubertus.

Er is geen huur verschuldigd voor de installatie en de verzekering is ook al door ons geregeld. U betaald slechts een kleine bijdrage voor de hulp bij het opbouwen van de installatie. Het volledige reglement kunt u HIER downloaden.

Als u wilt weten of de installatie op de door u geplande datum beschikbaar is, en u wilt en kunt voldoen aan deze huurovereenkomst, neem dan contact op met onze voorzitter; klik hier om hem te mailen.